S.O.S ΤΡΙΚΕΦΑΛΟΙ !!!

ΣΦΙΞΤΕ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ ΣΑΣ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ…

 

images.php
4 ασκήσεις για καλά σμιλεμένα μπράτσα ( Τ Ρ Ι Κ Ε Φ Α Λ Ο Ι )
1. Push ups κλασική άσκηση αλλά πάντα αποτελεσματική, να λυγίζετε τους αγκώνες προς τα πίσω, να λυγίζετε τα γόνατα οι γυναίκες, να μην κάνετε υπερέκταση του κορμού και να μην αγγίζετε με το στήθος σας το στρώμα.
2. Βυθίσεις
ιδανική άσκηση για όσους θέλουν σφιχτούς μυς γύρω από τα μπράτσα αλλά… όχι και τα χέρια του Σουγκλάκου. Εκτελείται σε μηχάνημα με αντίσταση και επίσης ιδανική για όσους έχουν ευαισθησία ή πρόβλημα στη μέση τους.
3. Πιέσεις σε τροχαλία
εάν επιθυμείτε γρήγορα αποτελέσματα, προτιμήστε την. Για να δείτε τους μυς σας να βελτιώνονται θεαματικά τότε δοκιμάστε παραλλαγές με τα ανάλογα εξαρτήματα, στο ίδιο πάντα μηχάνημα σίγουρα θα καταφέρετε το ακατόρθωτο.
4. Εκτάσεις με αλτήρα
μοναδική άσκηση για να κάνετε τη διαφορά! Προσοχή μόνο στα κιλά, τόσο όσο σας επιτρέπεται ώστε να μην επιβαρύνετε την άρθρωση σας αλλά παράλληλα να γυμναστείτε ολοκληρωμένα.
Τις κατάλληλες οδηγίες θα σας τις δώσει ο γυμναστής σας, ελπίζω μόνο και εύχομαι… να σας εμπνέει!!! Have Fun!
ΜΑΡΙΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *