Loading...

images.php

 

Γνωρίζετε ότι οι καλοσχηματισμένοι ώμοι μπορούν να βελτιώσουν ολόκληρη την εικόνα του σώματος σας κάνοντας τη μέση σας να φαίνεται μικρότερη , τους γοφούς σας πιο λεπτούς και τους ώμους πιο τετράγωνους ;
Για να επιτύχουμε αυτό το αποτέλεσμα θα πρέπει να γυμνάσουμε σωστά και ολοκληρωμένα τους δελτοειδής μυς οι οποίοι αποτελούνται από τρεις κεφαλές : την εμπρόσθια την πλάγια και την οπίσθια . Τρεις λοιπόν θα είναι και οι ασκήσεις που θα σας παρουσιάσω για γρήγορα και θεαματικά αποτελέσματα .

1.ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ: Από καθιστή ή όρθια θέση με τους αλτήρες έξω από τους μηρούς ανυψώστε τους αλτήρες με αγκώνες ελαφρώς λυγισμένους ακριβώς πλάγια του κορμού, μέχρις ότου ο ώμος να έρθει σε πλήρη έκταση με τους αγκώνες και λίγο πιο ψηλά από το ύψος των ώμων. Επανέλθετε αργά στην αρχική θέση.
2.ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΝΑΛΛΑΞ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ : Με τους αλτήρες μπροστά από τους μηρούς ανυψώστε αργά το ένα χέρι τεντωμένο λίγο πιο ψηλά από το ύψος του ώμου. Η παλάμη να είναι στραμμένη προς το πάτωμα. Χαμηλώστε αργά και σταθερά στην αρχική θέση και επαναλάβετε με το άλλο χέρι.

3.ΙΙΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ: Από καθιστή θέση με τους αλτήρες στο πλάι, στο ύψος των ώμων και τους αγκώνες λυγισμένους σηκώστε αργά τα χέρια προς τα επάνω σε πλήρη σχεδόν ανάταση . Επανέλθετε αργά στην αρχική θέση.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: Αποφύγετε τα πολλά κιλά, καθώς και τις γρήγορες κινήσεις. Συγκεντρωθείτε και χρησιμοποιείτε σωστή τεχνική: γόνατα ελαφρώς λυγισμένα (όρθια θέση ), σφιχτοί κοιλιακοί, πλάτη λίγο κυρτή. Για αρχάριους 2-3 σετ των 8-12 επαναλήψεων , για πρoχωρημένους 4-5 σετ των 5-8 επαναλήψεων.

ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ: Να συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό σας , το γυμναστή σας και έπειτα… είστε έτοιμοι να αλλάξετε την εικόνα του κορμιού σας χωρίς κόπο αλλά με έξυπνο τρόπο!!!
ΜΑΡΙΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού