ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΑ ΠΟΔΙΑ !!!

Εάν θέλετε να βελτιώσετε την εικόνα των κάτω άκρων σας , αποκτώντας σφιχτά και καλλίγραμμα πόδια τότε, έχω να σας προτείνω τις ακόλουθες ασκήσεις που γρήγορα άμεσα και αποτελεσματικά θα τονώσουν τους μύες σας και θα χαρίσουν ωραία γραμμή στα κάτω άκρα σας.

images.php

ΑΣΚΗΣΗ 1.
Πιέσεις ποδιών : Μη τεντώνετε τελείως τα γόνατα.
ΑΣΚΗΣΗ 2.
Προβολές με αλτήρες : Στην κάτω θέση το γόνατο και τα δάκτυλα του προβαλλόμενου ποδιού να είναι στην ίδια ευθεία.
ΑΣΚΗΣΗ 3.
Προσαγωγοί : Συγκρατείστε το βάρος ενώ ανοίγετε τα πόδια.
ΑΣΚΗΣΗ 4.
Απαγωγοί : Κρατήστε για λίγο το βάρος στα πλάγια.
ΑΣΚΗΣΗ 5.
Κάμψεις ποδιών : Να μη σηκώνετε τη λεκάνη και να μην τεντώνετε τελείως τα γόνατα.
ΑΣΚΗΣΗ 6.
Γλουτιαίοι : Το σώμα σας σταθερό σ’όλη τη διάρκεια της κίνησης και συγκρατείτε το βάρος στην τελευταία επανάληψη κάθε σετ.
ΑΣΚΗΣΗ 7.
Γάμπες ανυψώσεις : Είτε όρθιοι είτε καθιστοί η επιστροφή στην αρχική θέση να γίνετε αργά με σταθερή τη λεκάνη κάτω από τους ώμους και σφιγμένους λίγο τους κοιλιακούς.
Το σχόλιο που αναφέρω σε κάθε άσκηση είναι και το μυστικό που θα φέρει και το ποθούμενο αποτέλεσμα. Αυτό που κάνει θα κάνει τη διαφορά στο σώμα σας , που θα φάνει άμεσα στο κορμί σας , που θα καλοσχηματίσει τα πόδια σας χωρίς να γυμνάζεστε άσκοπα , να ιδρώνετε άδικα και να κινήστε λανθασμένα επιβαρύνοντας έτσι τις αρθρώσεις σας που τελικά αντί να βελτιώσετε τη γραμμή σας να νιώθετε πόνους σε μέση και γόνατα.
Για καλύτερο αποτέλεσμα θα σας πρότεινα να μην εκτελείτε όλες τις ασκήσεις σε μία προπόνηση αλλά να τις μοιράσετε σε δύο προπονήσεις και αν θέλετε να έχετε θεαματική διαφορά τότε αφιερώστε τέσσερις προπονήσεις την εβδομάδα και σίγουρα θα ανταμειφτείτε γι’αυτό ! Τέσσερα σετ των οχτώ έως δώδεκα επαναλήψεων για κάθε άσκηση , ένα καλό ζέσταμα στο διάδρομο ή στο στέπερ και οι απαραίτητες διατάσεις στο τέλος ολοκληρώνουν το πρόγραμμα σας. Μη ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τα σωστά κιλά ώστε κάθε φορά που τελειώνετε την άσκησή σας να νιώθετε ένα ευχάριστο πιάσιμο στους πρωταγωνιστές μύες και όχι ακαθόριστους και υπερβολικούς πόνους. Ειδικοί Επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι μέσα από την άσκηση εκκρίνονται κάποιες ειδικές ορμόνες από τον οργανισμό μας που μας κάνουν να νιώθουμε χαρά και ευεξία. Εάν λοιπόν τελειώνετε την προπόνησή σας έχοντας αυτά τα συναισθήματα τότε… σίγουρα έχετε πετύχει !
ΜΑΡΙΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *